[PC/PS4/XBO] Killing Floor 2

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    • [PC/PS4/XBO] Killing Floor 2

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      Killing Floor 2

      "Überleben um jeden Preis! Ein fehlgeschlagenes Militär-Experiment lässt Englands Städte und Landschaften in verwüstete und verwahrloste Orte mutieren. Sie und Ihre Freunde, eine Truppe aus Polizei und Militär, wurden in den verseuchten Gebieten abgesetzt mit einer einfachen Mission: Überleben Sie solange bis alle Areale von den mutierten Lebewesen bereinigt sind. Das einzige Problem: Die sogenannten "Experimente" warten nicht darauf entdeckt zu werden, sondern sie kommen um Sie zu holen! Kämpfen Sie sich mit bis zu sechs Spielern den Weg durch London und Land frei und verbessern Sie stetig Ihren Charakter mit dem "Perk-System"."

      Am 18. November 2016 erscheint es für die PS4 und die PC Version verlässt die EarlyAccessPhase(seit 21. April 2015)!
      Ob die Deutsche Version geschnitten wird ist nicht bekannt, aber bei dem Gewaltgrad sehr wahrscheinlich!







      Steam MasterDK (FreundesCode :16004765) -/- Gamertag Master DK X -/- Switch SW-4115-4083-0444
      Uplay MasterDK -/- Origin(EA) Master_DK_X
      Battletag MasterDK#2781 -/- GOG MASTERDK
      PSN MDK-X -/- EPIC MasterDK
    • Tripwire Interactive veröffentlicht neues Gameplay-Material des kommenden kooperativen Sci-Fi-Horror-Shooters Killing Floor 2.

      Wie bereits letzten Monat auf der Bühne des Sony PlayStation Meeting in New York City angekündigt, wird Killing Floor 2 zum Start der PlayStation 4 Pro und zusätzlich für PlayStation 4 und den PC erscheinen. Das heutige Gameplay-Material zeigt die ersten Spielszenen auf der PlayStation 4 Pro.




      M.C.



      Der beste Grund auf einen Berg zu steigen ist..... weil er da ist!

      James T. Kirk
    • KILLING FLOOR 2 (PC, PS4) kommt Ungeschnitten und Unzensiert in Deutschland auf dem Markt!

      Während Killing Floor (PC,Linux, Mac) nur stark geschnitten in Deutschland erschienen ist, wird der Nachfolger komplett UNCUT hier erscheinen. Die USK hat der PS4 Fassung eine Einstufung ab 18 gegeben, PC Fassung wird es wohl auch bekommen da inhaltsgleich.

      Die PC und PS4 Fassung soll noch am 18. November 2016 die Steam Early-Access-Phase verlassen.
      Killing Floor hat von derGamestar damals nur 69% bekommen, aber durch div. Updates und der Community wurde es immer besser und doch sehr erfolgreich.
      Killing Floor 2 ist noch nicht mal erschienen und fast schon so erfolgreich wie sein Vorgänger, dank des Early-Access werden auch zum Start schon genug MODs und Custom Maps geben für dem PC.
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    • Heute erscheint Killing Floor 2 für PS4 und PC, bzw. verlässt die PC Version den Early Access nach 1 1/2 Jahren!
      Inzwischen ist es auch schon Komplett auf Deutsch vertont, was aus meiner Sicht nicht so gut klingt wie die Original Sprache

      DeepSilver schrieb:

      Die USK hat den Horror-Shooter ab 18 Jahren freigegeben. Somit entspricht die deutsche Version inhaltlich der internationalen Fassung. Die Entscheidung fiel nach Appellation eines Bundeslandes erst in der dritten Instanz einstimmig von dem zuständigen Gremium. Damit ist Killing Floor 2 vermutlich das härteste Spiel, das derzeit in Deutschland im Einzelhandel legal erhältlich ist. Den schnellen Koop- und Versus-Gefechten steht damit nichts mehr im Wege.

      EDIT: Die PC Version bekommt ein 5,5GB Update!




      KEY FEATURES:
      • Visceral Gore - KILLING FLOOR 2 ramps up the gore with a proprietary, high powered persistent blood system bringing new levels of fidelity to the genre. Players will send entrails, severed limbs, and blood flying as they wade through hordes of enemies. But they need to watch out! If caught, enemies will rip them, and their entire party limb from limb
      • 6 player co-op or solo play— A multitude of varied playable characters await for players to choose from as they enter the fray in online co-op mode or solo mode for those willing to brave the horrific specimens alone
      • Versus Survival Game Mode - Be the Zed! A 12 player PvP mode where two teams take turns playing Humans vs. Zeds in a pair of short matches. In the first match, one team plays Humans and the other Zeds until the humans all die during a single round or they beat the boss. For the second match the teams switch sides and when the battle is completed both teams receive a score based on their performance and the higher score wins!
      • Terrifying Zeds - New enemies and fan favorites from the original game are back with expanded and smarter artificial intelligence, dishing out powerful attacks, working as a group to weaken the player’s party and pushing the challenge level and fear factor to new levels
      • Unique Blend Of Weaponry - From modern militaristic assault rifles, brutal improvised makeshift weapons, classic historical guns, and off the wall “Mad Scientist” weapons, KILLING FLOOR 2 has a unique blend of killing tools that will satisfy any gamer
      • Expanded Perk System - Perks from the original game have been reimagined with more added to the fold. All perks now progress with meaningful talent choices that amplify different play styles, giving players a progression path that is expansive and full of rewarding milestones
      • Brutal Melee Combat - KILLING FLOOR 2 reinvents melee combat completely. Players now have control over the type of melee attacks they can perform, enabling them to deliver bone-breaking crippling attacks to Zeds

      KILLING FLOOR 2 is developed by Tripwire Interactive and is published by Deep Silver and Iceberg Interactive for the PlayStation®4 Pro, PlayStation®4, and PC. This title has been rated M by the ESRB, PEGI 18, USK 18.
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    • Mein Fazit zu KillingFloor 2
      Mein Fazit betrifft die PC Version, ob alles so auf der PS4 gibt kann ich nicht 100% sagen :)

      Das spiel ist ein reiner Multiplayer Spiel, man kann es zwar auch Solo spielen aber am meisten macht es im Team und am besten mit Freunden Spaß.

      Die Story ist kurz erzählt, Wissenschaftler haben Zombie ähnliche Wesen aus Menschen gemacht, die Zed's.

      Es gibt nur 2 Spielmodi, Survival für 6 Spieler und Versus Survival für 12 Spieler.

      Survival:
      Man muss hier im Spiel als Team Wellen von Zed’s Töten, erinnert an Horde (Gears of War) oder Firefight (Halo). Nach jeder Welle kann man mit dem verdienten Geld Munition, Granaten oder neue Waffen kaufen, was auch nötig ist da nicht viele Waffen und Munition auf der Map zu finden sind.Wenn man es bis zur letzten Welle geschafft hat steht man ein Boss Gegner gegenüber.

      Versus Survival
      Im Grunde Survival, nur das ein paar Spieler Zed's Spielen.

      Auf dem PC gibt es auch Server mit mehr als 12 Spieler!

      Die Schwierigkeitsgrade haben es in höheren Stufen wirklich in sich, zum Glück gibt es 10 verschiedene PERKs/Klassen die man Hochleveln kann um besser Fähigkeiten zu bekommen. Ein Team wo jeder seine aufgaben erfüllt hat es relativ leicht, je nach Schwierigkeitsgrad natürlich.

      Man kann sich SKINs für Waffen, Hütte usw. für echtes Geld kaufen, wo die Preis doch schon relativ hoch sind. Ab und zu bekommt man auch Sachen so im Spiel oder Kisten die sich mit ein USB-Schlüssel öffnen lassen der nur mit echten GELD zu kaufen sind.
      Die Gegenstände laden im STEAM Inventar, lassen sich so auf STEAM Tauschen und einige sogar verkaufen.

      Für ~30€ (PC) bzw. ~40€(PS4) kann man nicht viel falsch machen finde ich
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    • Erste Kostenloses ContentPack ist seit dem 19.1 Online und wird Automatisch runtergeladen!









      Hier die ganze Liste was das KF 2 1.04 Update - Tropical Bash bringt:
      Spoiler anzeigen
      We would like to welcome all Killing Floor 2 players to the Tropical Bash and join us for some bone breaking fun on sunny Zed Landing! With a special thanks to everybody who helped us test this update over the holiday season, let the hunt for (Alan) Wilson begin!



      Highlights
      • New Weapon - Bone Crusher
      • New Map - Zed Landing
      • New System - Multi-Perk Weapons
      • New Zed - Gorefiend

      General
      • New System - Emotes - Players can now equip an emote and trigger it during gameplay
      • Multi-Perk Weapons
        • Weapons can now be tied to multiple perks allowing for perk bonuses
        • Example: Support Perk will now gain benefits from the Medic Shotgun
      • Inventory
        • Crates can now be broken down into craftable items
      • Slightly sped up first 10 level experience gain
      • Players can now turn off the auto-upgrade system

      Balance
      • Caulk N’ Burn
        • Damage increased 50%
        • Splash damage radius decreased 25%

      • Incendiary Shotgun
        • Damage increased 60%
        • Fire rate increased 10%
        • Spread increased 60%
        • Ammo capacity increased by 12 rounds
        • Ammo cost increased 10%

      • Flamethrower
        • Damage increased 50%
        • Splash damage radius decreased 25%

      • Microwave Gun
        • Added ability to burn zeds from splash damage
        • Toned down damage and radius from ground fire

      • Bosses
        • Increased Hans’ vulnerability to blunt and slashing damage
        • Increased Patriarch's vulnerability to blunt and slashing damage
        • Hans’ resistance to microwave gun increased by 15%
      • Solo
        • Normal spawn rate reduced by 10%
        • Hard spawn rate reduced by 20%
        • Suicidal spawn rate reduced by 20%
        • Hell on Earth spawn rate reduced by 40%


      All Platform Bugs Fixes Addressed In 1050
      • Friends Only Server setting asking for a password
      • Added missing map thumbnails in WebAdmin
      • Fixed issue where push to talk would switch to open mic.
      • Fixed typo in Hellish Survivalist achievement text
      • Personal Best Records are not saving
      • Increased controller max sensitivity on slider
      • Blood and Puke HUD Overlay Not scaling properly for higher FOV settings
      • Fixed some favorite weapon lines
      • Fixed open hole on Reverend Alberts’ mesh
      • Fixed some accessory clipping on Rae
      • Fixed some missing accessory descriptions
      • Fixed Versus mode issue where players leaving in Ready Up lobby could negatively affect team score.
      • Fixed issue where Bloat bile mine could pass through glass without breaking it.
      • Fixed a case where multiple bosses spawn when entire Zed Team leaves during match and rejoins during boss wave
      • Fixed Patriarch Mortar repeating animation
      • Fixed bug where wrong message was displayed when switching to Zed team mid-game
      • Updated Credits
      • Translated map names now properly display on scoreboard in foreign languages
      • Minor localization fixes for French, Polish and Brazilian Portuguese
      • Trader Menu - Changing Perks while in Trader Menu does not update grenade information.
      • Text on Firebug perk description that was missing
      • Fixed inconsistent attack range with Zweihander
      • Added missing M79 elite reload 3P animations
      • Fixed issue where fire wasn’t applying tick damage regularly
      • Fixed issue where P90 elite reload caused player to crouch when reloading in 3rd person
      • Fixed jittery HX25 third person reload
      • Improved C4 detonation issue
      • Fixed C4 disappearing if thrown while sprinting
      • Icon and dropped world model for the M14EBR now have scope
      • Nail Shotgun now plays weapon check sound
      • Fixed AA12 weapon check animation and sound.
      • Corrected "Kriss SMG Horzine Elite" skins to have the correct skin quality in name
      • Fixed Eviscerator not having inaudible impact sounds
      • 9mm pistols can now take advantage of Commando’s Machine Gunner skill.
      • Survivalist heavy armor skill properly increases max armor capacity
      • Fixed issue where AutoUpgrade would sell tier one weapon to purchase dual 9mm as Survivalist.
      • Fixed Skirmisher skill healing 2 points per second instead of 1 as described
      • Fixed Siren difficulty setting issue.
      • Prevented Sirens from getting stuck in open manholes
      • Fixed bug where Bloats would die from knockdown
      • Fixed a case where freeze material wasn’t correctly applied to Stalker
      • Napalm should now more reliably set zeds touching other zeds affected by this skill on fire (not just the original zed or set hit by it)
      • Fixed an issue where not all maps showed up properly in solo map vote
      • Fixed a case where the husk launcher would fire from the wrong position
      • Fixed an issue where berserker could break boss flee AI
      • Fixed a case where melee damage bonus was always active with the Berserk parry
      • Fixed a case where no sound or particle effect would trigger on a successful parry
      • Fixed a case where autofill could overcharge for armor
      • Fixed Rae’s description text being cut off in Spanish localization
      • Fixed Issue where music track “Someone to Hate by Demon Hunter” would get cut off abruptly
      • Fixed issue where Husk’s flamethrower SFX would persist after death
      • Fixed issue where player’s would have negative health at death
      • Fixed issue where Elite Clot’s Rally would have a stacking damage bonus to Siren’s scream
      • Fixed issue in which Han’s Shield would get turned off from player falling off ledge and avoiding grab
      • Fixed clipping issues with certain accessory combinations
      • Fixed a crash that could occur when using Alt+Enter to enter or return from windowed mode
      • Fixed a bug where the player's arm could be positioned strangely when grabbed by Hans

      Map Fixes
      Containment Station:
      • Fixed caged clot animations
      • Updated catwalk zed ‘closet’
      Hostile Grounds:
      • Fixed invisible ceiling interfering with Versus zeds
      • Fixed minor blocking volume and collision issue
      Black Forest:
      • Fixed player breakout spot in Versus mode
      Prison:
      • Minor visual adjustments
      Burning Paris:
      • Fixed Zed navigation exploit
      • Fixed several visual bugs
      Farmhouse:
      • Fixed tire swing exploit
      Catacomb:
      • Fixed minor lighting bug
      Infernal Realm:
      • Fixed minor visual bugs
      Volter Manor
      • Fixed collision issue with outside benches


      PS4 Specific Bug Fixes - 1.04
      • Fixed a case where the former party host being re-invited to a game would end up in the match overview lobby instead of the game lobby
      • Fixed minor UI bug when logged in with Guest account
      • PS4 Pro: Fixed an issue where blood and puke on the HUD would not scale properly
      • Fixed the activity feed in Versus showing the wrong name for the boss


      Live Update Changes:
      PS4
      Hans
      • Group
        • Normal - No change
        • Hard - Decreased HealthMod from .79 to .75
        • Suicidal - Decreased HealthMod from .71 to .59, Decreased DamageMod from .92 to .76
        • HOE - Decreased HealthMod from .8 to .56, Decreased DamageMod from .9 to .63
      • Solo
        • Normal - Increased SoloDamageMod from ..46 to .51
        • Hard - Increased SoloDamageMod from .55 to .62
        • Suicidal - Increased SoloDamageMod from .68 to .87
        • HOE - Increased SoloDamageMod from .84 to .96


      Patriarch
      • Group
        • Normal - Decreased HealthMod from .7 to .63
        • Hard - Decreased HealthMod from .89 to .78
        • Suicidal - Decreased HealthMod from .87 to .77, Decreased DamageMod from 1.26 to 1.12
        • HOE - Decreased HealthMod from .97 to .84, Decreased DamageMod from 1.25 to 1.09
      • Solo
        • Normal - Increased SoloDamageMod from .39 to .47
        • Hard - Increased SoloDamageMod from .54 to .66
        • Suicidal - Increased SoloDamageMod from .6 to .66
        • HOE - Increased SoloDamageMod from .76 to .96
      Steam MasterDK (FreundesCode :16004765) -/- Gamertag Master DK X -/- Switch SW-4115-4083-0444
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    • KillingFloor 2 Title Update PC 1051 PS 4 1.06 und The Descent Content Pack

      Infos von KillingFloor2Website

      New Content
      • 2 Weapons
        • Spitfire Revolver(s)
        • Stoner 63A Light Machine Gun
      • 2 Maps
        • The Descent (Holdout style map)
        • Nuked
      • Variation of the Survival Game Mode
        • Holdout
          • This style of Survival map stitches many rooms together differently each time you play








      PatchNotes:

      Spoiler anzeigen
      General Changes
      • Fixed VOIP issues caused by recent Steam Client update
      • Default votekick setting now requires 66% instead of 50%


      Bugs Fixes
      General
      • Sharpshooter Perk had dual and single revolvers had equivalent damage bonuses applied
      • Players can no longer dismember frozen zeds on the low gore setting
      • Breaking out of an emote with weapon fire no longer shoots the projectile where the emote camera was facing
      • Using emote key during boss intro no longer switches camera view to player
      • Holding attack while reloading and then switching weapons no longer will allow players to break 3 combo limit when holding the attack button
      • Blocking Husk flamethrower attack no longer causes erratic animation
      • Fix for motion blur setting not working
      • If Low Gore setting is on, Headshots on headless state zeds will no longer count towards XP objectives and Perk Skills
      • Fixed 3P sprint animation issues with Bone Crusher, P90, KRISS, MP5RAS, MP7, M16 M203 (Left shoulder popping on sprint animation and MP5RAS not fixed)
      • Fix for trader showing the wrong ammo count when buying a dual weapon
      • Reset class ignore flag if a Husk suicide is not ignoring humans
      • Players can no longer dismember headless zed corpses on low gore settings
      • Fix for separate translucency not working
      • Emotes canceled by reloading will now properly play the reload animation
      • If a weapon has a laser attachment, it should now properly move during third person animations (and not at the players feet during an emote)
      • Fixed Husk fire effect on husk launcher remaining temporarily if players prematurely stopped suicide attack
      • Also fixed lingering flame effect on AI husk if it's killed mid-suicide
      • Players sitting in lobby during in progress match will no longer count towards zed count player scaling
      • Fixed phantom RPG-7 rocket when players used an unloaded melee bash
      • Flex fixes (optimizations for non Flex users):
      • Never use per-poly rigid body/static mesh collision on servers
      • If we have Flex turned off, use simply rigid body/static mesh collision
      • Gunslinger/sharpshooter weapons now grant secondary XP if the weapons are flagged for multiple perks
      • XP tally bar will now properly update only currently selected perk
      • Hans no longer hates trees - when bumps into destructible objects he will no longer enter into his melee animation
      • Fix for HUD holding on to a reference to the old pawn after death, preventing updates from occurring until GC after a quick respawn
      • Changed collision settings on portal entries to fix Dosh going through them
      • Changed Flex collision from Auto to Off on a few meshes to fix Dosh going through them bug
      • Fixed a case where the Support perk would miscalculate ammo count during initial trader session
      • Hud will now show ironsights hold when looking to display ironsights toggle (and nothing is bound)
      • Boss VO should now properly play the intro VO on spawn (in some spawns it would first trigger a taunt VO)
      • Fixed a jittery shake when aiming down sights of the Railgun
      • Fixed knife decals appearing as bullet holes in third-person
      • Fixed Trader Pods not being set up for grenade collision
      • Fixed the bloat not fully damaging the door in some situations
      • Fixed clipping on the MP7 1P full and partial reload animations
      • Fixed medic dart secondary fire recoil being tied to each medic's gun primary fire recoil
      • Fixed The Booty emote being called the thunder clap after it was equipped
      • Fixed zed grab SFX persisting during loading screens when using web admin map travel
      • Fleshpound Atk_Lunge_V5 will now damage players
      • Fixed extra camera shake playing during trench gun elite partial reload
      • Fixed a UV mapping error on the M14 3p pickup model
      • Fixed a case where players could stumble parry a Fleshpound’s glowing attack
      • Fixed the wrong color border around level 25 swat achievement
      • Fixed a case where a Siren killed while still boosted by an elite Alpha's rally ability would stack damage boost to future Sirens spawned in
      • Fixed custom game modes kicking and blocking client from servers until restart
      • Fixed Demolitionist : ZED TIME - Mad Bomber : Demolition weapons no longer reload slow during zed time when reload starts before zed time kicks in
      • Sprint with MP5 in spectator view no longer causes animation to stutter
      • Fixed capitalization error with airborne agent field medic skill


      Maps
      • Burning Paris
        • Thrown dosh can no longer get stuck inside concrete bollards
        • Adjusted blocking volume around phone booth
        • Fixed Zeds clipping through a door in burning paris
        • Fixed a collision issue for player zeds
      • Zed Landing
        • Fixed floating foliage
        • Fixed several cases of tree clipping
      • Farm House
        • Fixed collision issues with plywood windows which allowed grenades to pass through
      • Evacuation Point
        • Added blocking volume in ceiling to prevent player zeds from jumping through
        • Zeds falling out of ceiling window should no longer have a high chance to get stuck
      • Catacombs
        • Zed corpses should no longer clip through ground rubble
      • Infernal Realm
        • Fixed an exploit spot
      • Hostile Grounds
        • Fixed a collectable that could not be destroyed
      • Prison
        • Fixed an exploit spot
      Steam MasterDK (FreundesCode :16004765) -/- Gamertag Master DK X -/- Switch SW-4115-4083-0444
      Uplay MasterDK -/- Origin(EA) Master_DK_X
      Battletag MasterDK#2781 -/- GOG MASTERDK
      PSN MDK-X -/- EPIC MasterDK

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    • Das erste saisonale Event für Killing Floor 2 wurde angekündigt. Und zwar heißt es Summer Sideshow und ist bereits für den PC erhältich. Besitzer der PS4-Version kommen später in den Genuss dieses Add-Ons, dass jede Menge neuen Inhalt für das Spiel bieten wird. Für kurze Zeit wird man neue Skins, eine neue Karte, neue Feinde und neue Items erhalten. Anbei ein paar Screenshots.
      Bilder
      • Killing_Floor_2_Summer_Sideshow_neXGam_1.jpg

        152,64 kB, 1.280×720, 338 mal angesehen
      • Killing_Floor_2_Summer_Sideshow_neXGam_2.jpg

        137,23 kB, 1.280×720, 415 mal angesehen
      • Killing_Floor_2_Summer_Sideshow_neXGam_3.jpg

        157,34 kB, 1.280×720, 352 mal angesehen
      • Killing_Floor_2_Summer_Sideshow_neXGam_4.jpg

        113,29 kB, 1.280×720, 339 mal angesehen
      • Killing_Floor_2_Summer_Sideshow_neXGam_5.jpg

        101,86 kB, 1.280×720, 345 mal angesehen
      • Killing_Floor_2_Summer_Sideshow_neXGam_6.jpg

        194,86 kB, 1.280×720, 349 mal angesehen
      • Killing_Floor_2_Summer_Sideshow_neXGam_7.jpg

        143,6 kB, 1.280×720, 396 mal angesehen
      • Killing_Floor_2_Summer_Sideshow_neXGam_8.jpg

        179,99 kB, 1.280×720, 392 mal angesehen
      • Killing_Floor_2_Summer_Sideshow_neXGam_9.jpg

        169,03 kB, 1.280×720, 415 mal angesehen
      • Killing_Floor_2_Summer_Sideshow_neXGam_10.jpg

        152,11 kB, 1.280×720, 395 mal angesehen
    • Und bald auch auf Xbox:

      München, 25. Juli 2017 – Tripwire Interactive und Deep Silver kündigen die Umsetzung des populären Survival-Shooters Killing Floor 2 für Microsoft Xbox One und Xbox One X für den 29. August 2017 an. Beide Versionen erscheinen zum Preis von 39,99 € im Handel und beinhalten neben der Vollversion Killing Floor 2 alle bislang veröffentlichten DLCs – The Tropical Bash, The Descent und Teile der The Summer Sideshow.

      Zusätzlich erhalten Käufer der Xbox One und Xbox One X Version zeitexklusive Inhalte. So greift der Survival Perk unter anderem auf flüssiges Nitrogen zurück oder friert seine Gegner mithilfe des Freezethrowers ein, um sie danach in Stücke zu zerschmettern. Damit das eisige Treiben auch richtig „cool“ wirkt, stehen acht unterschiedliche Skins für die neue Waffe zur Verfügung. Des Weiteren umfasst das Paket fünf verschiedene Skins der Wasteland Armor Uniform.

      Die Xbox One X Version von Killing Floor 2 unterstützt eine Auflösung von bis zu 4K, detailliertere Texturen und eine verbesserte Schattendarstellung. Tripwire bietet darüber hinaus die Unterstützung des Microsoft Mixer Service an, der es Spielern ermöglicht, ihr Spielerlebnis live zu teilen und mit den Zuschauern direkt zu interagieren.

      Features
      · Zeitexklusive Xbox One Inhalte und Mixer Überstützung – der Freezethrower friert Zeds mit flüssigen Nitrogen ein und kommt mit acht unterschiedlichen Skins. Zusätzlich können Spieler sich mit fünf verschiedenen Wasteland Armor Uniformen ausstatten. Killing Floor 2 für Xbox umfasst alle bislang veröffentlichten DLCs – The Tropical Bash, The Descent und Teile der The Summer Sideshow. Dazu gehören die Tragic Kingdom Karte, der Weekly Outbreak Modus und mit der HZ12-Shotgun sowie der Centerfire Lever Action Rifle zwei neue Waffen.

      · Survival Game Mode – Allein oder kooperativ mit sechs anderen Spielern, können hordenweise Zeds Welle für Welle bekämpft werden. Für jeden Kill werden Spieler belohnt, um sich mit besseren Waffen und Rüstungen für die nächste Welle auszustatten, bis alles in einem Bosskampf gipfelt.

      · Versus Survival Game Mode – Sechs Spieler treten als Zeds gegen sechs weitere Spieler als Menschen an. Die Runde endet, wenn alle Menschen sterben oder der Boss besiegt wird. Anschließend tauschen die Teams die Seiten!

      · Furchteinflößende Zeds – Neue Feinde und Lieblingsgegner der Fans aus dem ersten Teil kehren mit verbesserter künstlicher Intelligenz zurück.

      · Einzigartige Waffen – von modernen Militär-Sturmgewehren, improvisierten Behelfswaffen und historischen Schusswaffen bis hin zu Waffen der Marke „verrückter Wissenschaftler“.

      · Erweitertes Fertigkeiten-System – Fertigkeiten aus dem Originalspiel wurden überarbeitetet und neue hinzugefügt. Diese verstärken dabei jeweils bestimmte Spielstile und warten mit zahlreichen Belohnungen auf.

      · Brutale Nahkämpfe – vollkommen überarbeitete Nahkämpfe erlauben dem Spieler die volle Kontrolle über die eigenen Angriffe.


      In Killing Floor 2 befinden sich die Spieler in Europa, wo sich die Auswirkungen eines fehlgeschlagenen Experiments von Horzine Biotech schnell verbreitet haben und mit unhaltbarer Triebkraft den ganzen Kontinent befallen. Die Klone der „Testmuster“ sind überall und die Zivilisation gerät ins Wanken. Kommunikationswege wurden abgeschnitten, Regierungen brachen zusammen und Militärkräfte wurden systematisch ausgelöscht. Die Bevölkerung kämpft um das Überleben und einige Glückliche sind untergetaucht.


      M.C.



      Der beste Grund auf einen Berg zu steigen ist..... weil er da ist!

      James T. Kirk